sobota, 9 sierpnia 2014

Torcik snickers'owy


Ten tort jest najsłodszym jaki kiedykolwiek zrobiłam. Tyle szczęścia w takiej małej blaszce <3 Jest to przepis bez pieczenia, w sama raz na gorące dni kiedy nie chce wam się stać przy rozgrzanym piekarniku. Jak wspomniałam na początku jest tak słodki, ze wystarczy jedynie mały kawałeczek aby osiągnąć wielką nadwyżkę cukru w organizmie. To może i lepiej nie zjesz go tonami jak np. ciasta drożdżowego 


Prywata
No cóż... Dawno mnie nie było na aparacie wciąż czekają zdjęcia do wrzucenia, ale kiedy zabrano mi go na tydzień całkowicie o nim zapomniałam. Fotki do tego posta zrobiłam iphone'm więc nie są powalającej jakości przepraszam : <<.  Torcik był częścią prezentu dla mojego lubego na 18 urodziny <3 Ahh. Jest teraz równie stary jak ja. STO LAT STO LAT. Ah to było wczoraj. Śpiewanie stolat 2 torty prezenty bilard piwo i krążki cebulowe. (Ale jak to przecież ty nie jesz niezdrowego) No cóż... Wczoraj miałam cheat day pełną parą. Czasami jest potrzebny taki dzień kiedy się odpuszcza wszystko. Bo nie warto popadać w paranoję, ale z drugiej strony niezwykle irytują ludzie, którzy czepiają się tego jak mało jem na co dzień.  Nie muszę wpychać w siebie 245298 kawałków pizzy ani 700 kg makaronów żeby się najeść. Radziłabym się zająć sobą i własnym trawieniem. I czasami przemyśleć jakie konsekwencje poniesie za sobą każdy kolejny zjedzony hamburger czy pączek <ok>






Składniki( na blaszkę o średnicy 25 cm)

Na spód:
-paczka ciastek hit lub herbatników
-70 g masła
-10 kostek czekolady milka

Wnętrze
-300g cukierków celebriations ( czyli mix snicersów twix'ów etc)

Krem
-500 ml śmietany kremówki 36% ( nie mieszajcie śmietan rożnych producentów)
-4 łyżki cukru pudru
-fix do śmietany

Dekoracja
-2 kostki czekolady
-snickers

Herbatki blendujemy lub po prostu kruszymy (chociaż jest to trudne łapkami więc blender spoko rzecz)
W garnuszku rozpuszczamy masło i czekoladę. Po czym wrzucamy herbatniki. Wszystko dokładnie mieszamy. Masa może wydawać się dość niespójna, ale to nic ta ma być.
Foremkę od ciasta wykładamy papierem i na dno kładziemy masę z herbatników dokładnie uklepując
. Wstawimy do lodówki.( na ok godzinkę )
Kroimy cukierki na małe kawałki.
Śmietanę ubijamy mikserem dodajemy (na początku)cukier i fix. ŚMIETANA MUSI BYĆ SCHŁODZONA i naczynie, w którym miksujecie też powinno być zimne.
Wyjmujemy spód z lodówki układamy na nim cukierki potem śmietanę i potem układamy pokrojonego snickers'a na wierzchu i ścieramy 2 kostki czekolady.
Torcik wstawiamy do lodówki na kilka godzin najlepiej na noc.
I tyle. Najprostszy przepis świata








Moje maleństwo 




1 komentarz: