piątek, 22 sierpnia 2014

Fit ciasteczka bakaliowe z bananem

Jak wczoraj obiecałam tak wrzucam. Po ciastkach nie ma śladu ;____; Nic dziwnego (ah skromność) jako przekąska potreningowa sprawdzają się genialnie. W składzie przecież jest banan i mnóstwooo bakalii.
Są bez grama cukru(nie licząc tego w miodzie).

Prywata
Dzisiaj pobudka o 6.20, gdyż byłam pożegnać pielgrzymów, którzy wyruszali do Częstochowy. Jak co roku wpadam podrzucić znajomym jakąś słodycz. W tym rok padło na czekoladowe babeczki z dżemem. SMS-em zostałam poinformowana, że smakowały. 
Tak więc dzisiaj o 7.20 pędziłam główną drogą rowerem do miasta. Czułam się jakbym jechała do szkoły zwłaszcza, że miałam plecak. Ale nie wiem czy zdecyduję się jeździć na mym czerwonym rumaku na lekcje, gdyż dzisiaj pokonując zaledwie 4 km zmarzł mi każdy centymetr ciała (mimo swetra, kurtki i szalika). Czułam nawet, że włosy mi zamarzają ;___: Tak wiem jestem zmarzła i to bardzo. Zimą nigdy nie jest mi ciepło. NIGDY. Nawet jak założę dwa swetry i grube rajstopy. Niewyobrażalnie cierpię czekając na autobus, drepcąc w miejscu i powoli tracąc czucie we wszystkich kończynach :_: .
Lecz nie ma co myśleć o zimie, póki co mamy lato(?) i mam zamiar je do końca wykorzystać. Dzisiaj rano po odprawieniu pielgrzymów siedziałam z chłopakiem przez 2 godziny i oglądaliśmy w łóżku "Pora na przygodę"  <3 Powinnam chyba go dodać do listy seriali ;D Po zrobieniu jajecznicy z pomidorem, serem i szynką przyjechałam do domu, wyrobiłam całkiem niezłą średnią (endomondo zawsze i wszędzie :D ) i mam zamiar przysiąść z kubkiem kawy i babeczką czekoladową.





Składniki
-szklanka mąki
-dojrzały banan
-1/4 szklaki żurawiny
-szklanka mieszanki studenckiej
-1/5 szklanki oleju
-1/4 szklanki płatków owsianych
-4 łyżki miodu

Wszystkie składniki zarabiamy ręcznie aż do połączenia się. Odrywamy kawałki, formujemy kuleczki i rozpłaszczamy na papierze do pieczenia.

Piec około 10-15 minut w 180*C ( aż brzegi się zarumienią)









4 komentarze:

  1. Endomonndo świetna apka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie zdrowe ciastka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smakowite ciastka :)
    Też zimą zawsze marznę, w domu potrafię siedzieć w grubym swetrze pod kołdrą, ech...
    Ostatnio musiałam wstać o 4:30 - to dopiero był szał... ;)

    OdpowiedzUsuń