środa, 27 sierpnia 2014

Razowe placuszki z bakaliami

Jest to zdrowa alternatywa na śniadanie. Dostarcza dużo energii, ale nie zapycha (jak płatki z mlekiem). Są trochę mniej słodkie niż klasyczne pancake'y. Ale jakie byście chcieli na diecie? Trzeba zrezygnować z wielu przyjemności jeżeli chcemy mieć wymarzoną figurę. Gdyż aż 70% to dieta, a ćwiczenia tylko 30%.

Prywata
Co jest ze mną nie tak. Ostatni tydzień wakacji powinnam spać do 11 i wstawać na obiad. Zamiast tego mój genialny organizm  budzi się o 7 i nie pozwala mi leżeć. Eh. Przynajmniej wydłużam sobie wakacje i zyskuję kilka godzin dnia. Mogłabym pojeździć na rowerze, ale w deszczu to tak trochę średnio...

I tak właśnie ostatni tydzień wakacji spędzam bardzo produktywnie leżąc pół dnia w łóżku i oglądając seriale <ok> Chyba, że akurat coś pieczemy i czekamy to siedzimy przed telewizorem odmóżdżając się "Trudnymi sprawami", ale mi wstyd ;___:

Wczoraj temperatura wynosiła 16*C . 16!!!?!! Wat? :v jest koniec sierpnia powinnam smażyć tyłek na balkonie i narzekać na skwar. Zamiast tego śpię pod kołdrą i kocem w zimowych spodniach i skarpetkach. Co się dzieje? A najgorsze jest to, ze mimo wszechobecnego chłodu nadal są komary... Przynajmniej u mnie w pokoju, mimo zamkniętych okien. Ja nie wiem czy one się wykluwają gdzieś czy co? Dzięki temu moje ścinany koło łóżka są pełne zwłok, mniej lub bardziej rozmazanych :D




Składniki
-szklanka mąki razowej
-pół szklanki mleka
-3 łyżki mąki pszennej
-jajko
-2 łyżki miodu
-olej do smażenia
-bakalie

Wszystkie składniki dokładnie miksujemy razem (oprócz bakalii) .  Smażymy do zarumienienia się z obu stron. Ja zjadam z posypanie bakaliami. Czasami polewam też własnoręcznie robionym dżemem truskawkowym <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz