sobota, 31 marca 2012

Pożywne śniadanie.

Sobota. Dlaczego jest taka bardzo beznadziejna pogoda+ musiałam wstać na 9 na egzamin z bierzmowania. tak wiec nie dosyć, że zaspałam to szybko musiałam zjeść śniadanie. Postawiłam na manne z granolą tak jak to często robi Kamila ; 33. Nie zrobiłam sama granoli, ale przepis na nią możecie znaleźć u Kamciss. Ale to potem. Wczoraj dosyć wesoły dzień. Ciekawie jest zamówić pizze do szkoły ; 3 Z okazji urodzin. Potem pędem na wolontariat do Tesco. W autobusie z Rumcajsem bausowanie. Tak bardzo bardzoo kochaam jąą! W sklepie hardcorowe pakowanie na czas. I  Rumuni kupujący skarpetki...Podczas pisania tej notki zaczął padać śniego. Suuppper. Witaj wiosno.

Tarnoska wysyłacz zdjęciów.








3 komentarze:

  1. Gdzie kupujesz granole?

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też dziś sypało śniegiem... >.<

    ale pacze, pacze przez okno...a tam słońce teraz! :D

    OdpowiedzUsuń