poniedziałek, 19 marca 2012

Jabłka z cynamonem i owsianką

Dzisiejszy dzień w szkole był dla mnie nieco krótki. Ze względu rekolekcji, które zabrały nam godzinę i bólu brzucha, który własnie podczas nich się rozpoczął. Tak wiec gdy wróciłam do domu stwierdziłam, że muszę zjeść coś zdrowego. Najlepszym pomysłem była owsianka, która jest doskonała kiedy boli brzuch. A że nie miałam ochoty poprzestac na klasycznej owsiance. Trochę pozmieniałam i dodałem czegoś od siebie. Wykorzystałam też cynamon, który dobrze robi na trawienie, i morele, którę zawierają dużo błonnika i tak stworzyłam przepis idealny. Jedynym problemem był brak jogurtu naturalnego i użyłam jogurtu pitnego wieloowocowego.

Składniki
-1 jabłko
-1 banan
-5 łyżek owsianki ugotowanych na wodzie
-garść morel
-jogurt
-cynamon

Jabłko obieramy i kroimy na drobne plasterki. Podobnie banana. Na dno miski układamy kolka jabłek, posypujemy cynamonem kładziemy kilka bananów i morel zalewamy jogurtem. Powtarzamy do czasu skończenia się owoców. Na samą górę kładziemy owsiankę i wcinamy póki. 

PS. Jeśli wolicie opcję na ciepło podpieczcie jabłka i banany a jogurt wyjmijcie z lodówki na co najmniej pół godziny.





1 komentarz: