czwartek, 22 marca 2012

Placuszki z morelami i owsianką

Wioosnaaa. Już nie mogę doczekać się kiedy będę biegała w bluzce na krótki rękaw.  Póki co muszę ograniczyć się do kurtki -,-.  Pozdrawiam Michałka, który robił mi zdjęcia pod szkołą i Ciesioła, który ma rajstopową szafkę. Na pewno dużo osób spojrzało się z żalem w ekran. Niby już wiosna, a mnie coraz ciężej wyciągnąć z łóżka. I wgl pewne rzeczy zaczęły się komplikować, a na dodatek jutrzejszy dzień. Mam nadzieję, że będzie lepiej.(tak sobie tłumacz) Mam nadzieję, że w sobotę oderwę się od wszelkich złych rzeczy. A tak póki co przepis na placuszki. Nie chciałam robić normalnych naleśników i zaimprowizowałam. Wyszło co wyszło, wszystkim smakowało.


Składniki
- 2 szklanki mleka
- jajko
-4 łyżki cukru 
- mąka( ok 1 szkl. aby ciasto było w miarę gęste)
- 4 łyżki owsianki ugotowanej na mleku
- garść moreli pokrojonych w kostkę
- miód
- olej do smażenia


Jajko roztrzepujemy, dodajemy mleko mieszamy. Dosypujemy mąkę tak, żeby uzyskać nie za gęstą ale też nie zbyt lejącą masę. Dodajemy owsiankę, morele i mieszamy łyżką. Nalewamy na patelnie placuszki o średnicy ok.12 cm. Podajemy z miodem : 3



1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy zamiennik dla naleśników. Ale nie lubię moreli więc dodam rodzynki

    OdpowiedzUsuń