wtorek, 6 marca 2012

Muffinki z dżemem

Już tylko 4 dni : 3 Ach. Dzisiaj skończyłam po 6 lekcjach, wróciłam do domu i stwierdziłam, że można by było coś upiec. I jak pewnie zauważyliście w tytule były to babeczki. Będzie to dość niezwykły przepis.  
Psychicznie nastawiam się na jutrzejszy dzień i 9 lekcji. Po prostu super. Mam nadzieje, że Kamili zostało trochę tych pysznych ciasteczek :)) i może mnie dokarmi.Jutro kartkówka z kwasów karboksylowych. Życzę sobie powodzenia w tym nielubianym przeze mnie przedmiocie. I coś czuję, że mimo dobrych chęci mi nie pójdzie.
Chociaż mimo tego mam naprawdę fajny humor. Choć dowiedziałam się dzisiaj o dzisiejszym sprawdzianie z kossu, choć mieliśmy kartkówkę na historii i choć Ola zabrała mi 2 ciastka Kamili. Mam banana na twarzy kiedy tylko spojrzę w okno i pomyślę, że niedługo będę jeździć na rowerze, a wyjście na dwór będzie ograniczało sie jedynie do założenia butów ;3. O dzisiaj się rozpisałam, a muszę jeszcze dodać przepis i wysłać Ciesiołowi treść pracy domowej z Polaka.


Babeczki z dżemem porzeczkowym 

Składnik(12 babeczek)

1 i 3/4 szkl. mąki pszennej

2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
1/2 - 3/4 szkl. cukru 
1 szkl. mleka
1/3 szkl. oleju

1  jajko
7 ciasteczk LU
barwnik
pół tabliczki czekolady mlecznej pokrojonej w kostkę
dżem



Przygotowujemy formę do pieczenia muffin , wykładamy ją papilotkami. I na dno kruszymy ciastka
Mąkę, proszek do pieczenia,, cukier,i sodę mieszamy w jednej misce. W drugiej miksujemy jajo, mleko, olej, ekstrakt. Następnie szybko łączymy zawartość obu naczyń łyżką. Wsypujemy czekoladę Oddzielamy 6 łyżek ciasta i dodajemy 4 łyżki dżemu i barwnik. Następnie do papilotek łyżkę ciasta potem łyżkę dżemo-ciasta i znowu ciasta do zapełnienia 3/4 wys. foremki
Pieczemy 20-25 min. w 180 stopniach.













4 komentarze:

  1. Robisz rewelacyjne babeczki
    Skąd pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne to chyba na zdjęciu bo korzystałam z tego przepisu i klops,nie polecam,ciasto się przypaliło,babeczki się posklejały a były w odp odstępach. ciasto opaadło nie polecam tego przepisu.
    Babeczki te co na zdjęciu to raczej z innego przepisu je wzięła bo z tego co tu napisała to zakalec nie polecam!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy więcej nie skorzystam z twojego przepisu ani nikomu nie polecę.

    OdpowiedzUsuń
  4. BEKA XD
    Wstawiłam inne zdjecia babeczek do przepisu żeby ci się nie udało : D
    Tak właśnie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń