środa, 4 stycznia 2012

szpageti

Kolejny nudny dzień w szkole. No, bo co ja mam pisać? Siedzę przed komputerem i wcinam czekoladę. Tak, wiem. Obiecałam sobie, że ograniczę słodycze, ale jogurtowa milka mnie woła. Słyszę ją.
Dzisiaj znowu postanowilam zrobić obiad, ale nie przemyślałam tego wcześniej, więc nie zrobilam zakupów. Tak więc przepis będzie typowo studencki ; ) Jeśli masz w domu podstawowe produkty takie jak: jajka, makaron, ser żółty, szynkę to spokojnie możesz zrobić pyszny, syty obiad; )
Składniki (dla 1 osoby)
- makaron spaghetti(150g)
- 4 plasterki żółtego sera
- kawałek szynki
- jajko
- przyprawy
- szczypiorek
można dodać tez pomidory jogurt naturalny i cebule.

Makaron ugotować w posolonej wodzie. Jajko wymieszać z szynką i serem pokrojonymi w kostkę. Przyprawić. Przełożyć makaron na durszlak. Na blasze położyć papier i uformować kupki ze spaghetti. Następnie polać mieszaniną(jajka itp.) Na koniec udekorować serem. Ta da. Włożyć do piekarnika na 150 

stopni i piec przez 10-15 minut.




3 komentarze:

  1. oja. muszę spróbować, bo wygląda fajnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm :D spróbuję :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń