poniedziałek, 9 stycznia 2012

Kruche ciasteczka.

I znowu szkoła codzienne wstawanie o 6 jeeej. Jak ja to kocham. Próby do poloneza na siódmej lekcji. Jest śmiesznie nie powiem. Już 28 bal i nie mogę się doczekać taak bardzo. Już niedługo dyskoteka szkolna, a na niej oprócz darmowego poczęstunku będą do nabycia muffinki upieczone przeze mnie i prawdopodobnie Przez Kamile: )


Dzisiaj przepis na kruche ciastka, które kiedyś upiekłam aczkolwiek nie mam zdjęć, więc zapożyczyłam z neta.
Ten przepis jest naprawdę wydajny. Jeśli nie macie czasu kombinować i robić rzeczy skomplikowanych łapiecie mąkę masło cukier itp. i macie gotowe ciastka. Każdy może zmodyfikować przepis na swój sposób. Ja osobiście dodałam cynamon. Ciastka te będą nadawały się an każdą okazję. Wytniesz serduszka? walentynki
Choinki? Boże Narodzenie i tak bez końca. Wiecie, że cynamon wspomaga odchudzanie?


Składniki ( ok. 40 sztuk)


- Mąka pszenna, 350g
- masło, 200g
- cukier puder, 100g
- jajka, 2 szt
- proszek do pieczenia, szczypta

- 2 łyżki cynamonu



Na stolnicę przepisać mąkę z cukrem i proszkiem do pieczenia. Dodać masło i drobno posiekać. Wlać jajka. Zagnieść ciasto. Owinąć folią spożywczą i włożyć na 30 minut do zamrażarki. 
Ciasto cienko rozwałkować (około 2 mm) i wycinać foremką ciasteczka. Układać na blasze. Piec 10-15 minut w 180 stopniach.









I macie pyszne ciastka. Smacznego



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz