piątek, 6 stycznia 2012

Bananowe Muffiny ; )

Moim planem na dziś była nauka, gdyż w następnym tygodniu czeka mnie słodki jezu tyle sprawdzianów i kartkówek oraz upieczenie muffinek. Chociaż to drugie się udało i kiedy pomyślałam sobie pouczę sie wieczorem to dowiedziałam się, że w telewizji leci Król Lew. To bajka mojego dzieciństwa więc muszę się zaopatrzyć w chusteczki i herbatę z miodem i cytryną <3 Czy jest ktoś kto nie oglądał Króla Lwa? No dobra może Krzysiek, na pewno większość z was zna tą ściskającą za serce bajkę. Mam



Jak już obiecałam zrobiłam muffinki; ) znalazłam jakis przepis i stwierdzam, że jest bardzo wydajny, ale miałam do niego trochę zastrzeżeń więc nieco go zmodyfikowałam

Składniki(24 babeczki)
- mąka 2 szklanki
- cukier 1 szklanka
- proszek do pieczenia 1 łyżeczka
- soda 1 łyżeczka
- mleko 1 szklanka
- olej pół szklanki
- 1 jajko 

- 3 banany
- orzechy
- kawałki czekolady


Banany radzę skropić sokiem z cytryny, żeby nie ściemniały ; )
Mleko, olej, jajko i skrojone banany zmiksować na gładką masę. Suche składniki połączyć razem i wlać koktajl bananowy. Wymieszać i przełożyć do natłuszczonych foremek. Piec ok 20 min w 180 stopniach.








Jutro chce lodowisko!

3 komentarze:

  1. Tez oglądałam króla lwa
    a przepis fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie próbowałam,ale zachwycają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować upiec bananowe . Dzisiaj właśnie piekłam takie zwykłe, z polewą czekoladową i z lukrem :)

    OdpowiedzUsuń