wtorek, 17 stycznia 2012

Spaghetti

Zima zaczęła się na dobre. Uwielbiam taką pogodę śnieg i ta temperatura. Mam ochotę pójść na łyżwy, ale pozostaje mi tylko siedzenie w domu z kubkiem mleka i oglądanie Władce Pierścieni. Nadrabiam zaległości filmowe bo Krzysiek na mnie krzyczy. Nie mam siły się uczyć chce już ferie. Spanie do 12 ,lodowisko przez 482827 h, lepienie bałwana i jeżdżenie na nartach.

Szybki zdrowy obiad


Składniki
- 100g makaronu spaghetti
- słoiczek przecieru pomidorowego
- ząbek czosnku
- łyżka ketchupu
- pół szklanki zielonego groszku
- 15dag podsmażonej kiełbasy
- przyprawy

makaron gotujemy w osolonej wodzie, Przecier,ketchup, kielbase i groszek mieszamy. Ścieramy czosnek i  dodajemy, wszystko wrzucamy na patelnie. Smażymy przyprawiając pieprzem i ziołami. i Ta dam ; 0 Spaghetti.







Mam takie małe plany, ale musze jeszcze znaleźć czas ;)







3 komentarze:

  1. Świetne ciasto zrób takie proszeee

    OdpowiedzUsuń
  2. nie krzyczę tylko mi smutno że sobie wymyśliłaś jakieś próby na bierzmowanie w sobotę, ta ehe

    OdpowiedzUsuń