poniedziałek, 30 czerwca 2014

Ciasteczka z m&m i czekoladą

Prywata

No cóż wakacje można uznać za rozpoczęte. Jak mi minął pierwszy dzień? O pojechałam 9 obudzić mojego chłopaka. Najmilej. Potem czekały mnie dwie wizyty u dentysty. Dlaczego? Po włożeniu lekarstwa postanowiłam upiec te oto ciasteczka co skończyło się podjadaniem i wypiciem gorącej kawy. To był głupi pomysł bo mimo upłynięcia godziny. Lekarstwo zostało pokonane przez gorący łyk pysznej kawy z mlekiem. BRAWO 100 pkt za inteligencje. Ale na szczęście zaopatrzyłam się w truskawki( do jutrzejszych bułek) i orzechy coby samemu zrobić granole- Magda Nitka poleca :D



Ogłoszenie

Proszę o oddanie głosu na szkołę w Sieradzu: http://glosowanie.mpotega.pl/projekty

Składniki
-170 g masła
-3/4 szklanki cukru( ja użyłam brązowego)
-łyżeczka cukru wanilinowego
-pół łyżeczki sody
-2 i 1/4 szklanki mąki
-jajko i 2 żółtka
-pół łyżeczki soli
-paczka m&m's
-biała czekolada


Masło rozpuszczam ( dzisiaj w mikrofali mi wybuchło więc achtung) i mieszam z cukrem, aż do rozpuszczenia potem dodaję cukier wanilinowy  i cały czas mieszając jajka. W drugiej misce łączę suche składniki. I powoli je dosypuję do masła wyrabiając ręką. Ciasto będzie tłuste i dość lepiące nie dosypywać zbyt dużo mąki bo wyjdą twarde ciastka. Na koniec dodajemy posiekaną czekoladę. Formujemy kuleczki i rozpłaszczamy na blasze po czym na każdym układamy m&m'sy.
Pieczemy 15 minut w 180*C.






1 komentarz: