poniedziałek, 20 lutego 2012

Walentynkowe Muffinki

A więc witaj szkoło na dobre. Tak wiem coraz częściej narzekam na szkołę i na to poranne wstawanie. To nie był dobry tydzień. Piątkowy wieczór przespałam, w sobotę u cioci a ostatnią niedziele karnawału przesiedziałam chora z bólem brzuch. I tak o to zakończyłam "imprezowy" karnawał. Ale w sumie zaczyna się marzec i jest to miesiąc, w którym urodziny ma taak wiele osób. (Ze mną włącznie) więc to będzie ciekawy miesiąc. Jedyną przeszkodą jest post. Ale damy rade co nie?


A teraz zapraszam na babeczki ; 3 Nigdy nie przepadałam za kakaowymi, ale te wyszły naprawdę przyzwoicie.


Składniki:(na 12 babeczek)
1,5 szklanki mąki
1 szklanka cukru
2 łyżki kakao
2 łyżeczki proszku do pieczenia
0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
cukier waniliowy
1 jajko
1 szklanka mleka
0,5 kostki masła lub 1/4 szklanki oleju





Bierzemy dwie miski, do jednej wsypujemy składniki suche do drugiej mokre. Mieszamy. Później składniki suche wsypujemy do składników mokrych. I mieszamy, aby się złączyły nie miksujemy!! W cieście mają zostać małe grudki. Wlewamy ciasto do 3/4 foremki. Pieczemy w piekarniku w 200 stopniach około 20 minut.. Można polać, lukrem lub posypać cukrem pudrem.  Ja posmarowałam kremem mascaropne, który został mi z tortu.Smacznego.





Tak wiem mało zdjęć. Ale już jutro zabieram się, za babeczki oreo :3 Mniam

3 komentarze: