wtorek, 21 lutego 2012

Muffinki oreo

Tak jak obiecałam muffinki oreło. Oreeeeeło oreło orełoo.Ale to potem. Dziś rano wstałam ze strasznie złym humorem dowlokłam się do łazienki spojrzałam w lustro i stwierdziłam, że dzisiejszy dzień będzie straszny i nie mam na nic ochoty. Ale to co przydarzyło się potem nie miało nic wspólnego z szarym nudnym dniem(pomijając bieg sprintem do klasy) Okazało się, że mamy 2 zastępstwa więc tylko 4 normalne lekcje. To od razu pociesza
c:(taka tam minka Kamili) Myzianie po pleckach na zastępstwach jeej.  
Tak więc po powrocie do domu zjedzeniu obiadu i obejrzeniu serialu zabrałam się za obiecane babeczki. Przyznam wyszły przeeepyszne :3 A teraz siedze z termosem mojej karmelowej herbatki i z babeczką pisząc notkę: 3


Składniki( 16 babeczek)
250 g mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
3 łyżki kakao
175 g cukru pudru
250 ml mleka
90 ml oleju
1 jajko

6-8 ciasteczek oreo
garść orzechów(jeśli ktoś lubi)


W jednym naczyniu wymieszać składniki suche, w drugim mokre. Następnie wlać mokre do suchych i szybko wymieszać. Ciasto wylewać do formy wyłożonej papilotkami . Piec około 20 minut w temperaturze 180oC.
























Macie dzisaaj duuużo zdjęć, a następny przepis tooo.. zobaczycie ; 3

5 komentarzy: