wtorek, 15 lipca 2014

Dietetyczne lody owocowe

Przepis wczorajszy mimo, że w folderze czekają jeszcze babeczki jagodowe i ciasteczka kokosowe. Ale w związku z upałami zdecydowałam się właśnie na lody. Więc kiedy wczoraj kupiłam foremki od razu zabrałam się do zrobienia tych o to pyszności.Nie muszę oczywiście pisać, że jest to o wiele zdrowsza alternatywa dla kupnych lodów. Chociaż sama od czasu do czasu kupuje miętowe grycany <3 moja miłość Ale to zaraz.

Prywata
Wakacje do tej pory szybko płyną. Codziennie coś robię eh. Już mieliśmy wypad ze znajomi nad jezioro najlepsze 4 dni  moim życiu. Powinnam dostać z Ciebiedką order dla najlepszych kucharzy ever. Jeśli myślisz, ę umiesz gotować to spróbuj robić obiady i śniadania dla 10 osób :D Czyli codziennie makaron na różne sposoby. 
Odkąd ściągnęłam endomondo staram się bić swoje rekordy. I tak wczoraj ponad 9 km w 27 minut. Nie wiem czy do dobrze. Po z tym, ze część trasy prowadziłam przez piach i prowadziłam rower. Dzisiaj czeka mnie kolejny mini trip do Wągłczewa czyli 11 kilosów. Zobaczymy. Zgaduję, że będę opalona na rolnika trochę szkoda ; <<< A zresztą co to jest 11 km podczas kiedy moi znajomi przyjechali do nas nad jezioro 130 km. Eh to jest coś.
Ostatnim czasy zaczęli mnie denerwować ludzie, którzy przyczepiają się do mojej wagi. Twierdząc, że jestem a chuda i przesadziłam ze zrzucaniem zbędnych kilogramów. Najciekawszą z tych rzeczy jest to, ze te uwagi pochodzą od osób no cóż nie grzeszących piękną figurą. Chciałam podkreślić, że moim celem nie jest anorektyczna chudość tylko wysportowane ciało. Ćwiczę codziennie nie po to żeby było mi widać żebra, ale po to żeby zarysować mięśnie, a to, ze kiedy się ubiorę widać chude nogi, a nie zarysowanych brzuch to już trudno. Tak więc pozdrawiam społeczeństwo, które nie umiejące samo zabrać się za swoje ciało krytykuję innych. Tak trzymajcie bądźcie grubi dłużej <ok>


Składniki
-1/3 litra jagód
-garść borówek
-banan
-2 brzoskwinie
-3 łyżki miodu daktylowego

Wszystko DOKŁADNIE blendujemy i wlewamy do foremek. Oto cała filozofia :D
Wkładamy do zamrażalki na kilka godzin(najlepiej na noc)






Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

zapraszam na instagrama (klik)

1 komentarz: