wtorek, 10 kwietnia 2012

Jabłka w cieście cynamonowym

Już po świętach. Kurde jak to szybko minęło. I jutro do szkoły. SUUPER. Tak bardzo się ciesze. Dzisiaj ostatni dzień wolnego miałam spędzić hmm. aktywnie czy cuś. A jak zwykle wyszło jak wyszło. Miałam jechać do Łodzi, ale zaspałam... Miałam iść na rower, ale za bardzo wiejee. No i pozostało mi siedzenie w domu i gotowanie i tańczenie w rytm jakiejś piosenki znalezionej w necie.(ona potem). W końcu skończył się post i zblizają sie urodziny ; 33. A tak właściwie jak minął wam lany poniedziałek. Ja w tym roku całkowicie sucho.  I dobrze bo wspominam dzieciństwo i bieganie z wiadrami czy miskami ;)). Także wczorajszy dzień spędziłam z kuzynkami. Dyskutując o fajnych rzeczach + na graniu w Sammy Suricate  <33 Gra dzieciństwa.  Potem wieczorkiem film "Igrzyska śmierci". Naprawdę dobry ; 3
Podpatrzyłam pogodę długoterminową (aczkolwiek nie za bardzo jej ufam) i zima raczej nie wróci. Potrzebuję ładnej pogody, żeby jeździć na rowerzee. Dajcie mi sorbet truskawkowy.
A teraz przepis na jabłka w cynamonie
Składniki
- średnie jabłko
- szklanka (albo mniej )mleka
- mąka
- jajko
- cukier
- cynamon
- olej

Z mleka, mąki i jajka robisz ciasto. Wsypujesz 3/4 łyżeczki cynamonu i mieszasz.
Jabłko obierasz i kroisz na plasterki. Maczasz w cieście i wrzucasz na rozgrzany olej. 
I oto cała filozofia. Najlepiej smakuje z miodem ; 3


Mysio-pysio : 3



I piosenka, która chodzi mi po glowie cały dzień


1 komentarz: